Etykiety

anioł (15) aniołki (15) babeczki z nadzieniem (1) bałwanek (3) baranek (5) bibuła (2) bita śmietana (1) biżuteria z koralików (11) bombka (1) Boże Ciało (1) Boże Narodzenie (18) bransoletka (9) bransoletka shamballa (5) candy (8) cekiny (3) choinka (3) chustecznik (1) ciasta (6) coś dla siebie (1) czapka (2) decu (19) decupage (20) dekoracja (21) dzień babci (1) dzień chłopaka (2) dzień dziadka (1) dzwoneczek (1) elf (1) exploding-box (1) filc (4) fimo (2) flaga (1) forsycja (2) głosowanie (4) gwiazdki (2) haft krzyżykowy (2) haft wstążeczkowy (1) I komunia (3) jajka (8) jesień (3) jeż (1) jubileusz (1) juta (1) kanzashi (8) kapusta (1) karczochy (4) kartecznik (1) kartka (36) kartka schodkowa (2) kartka stojąca (2) kartka sztalugowa (1) kartka wiosenna (7) karton (6) kogut (2) kolczyki (4) konkurs (8) koraliki (12) koszyczek (7) kot (1) krepina (7) krok po kroku (6) krokusy (6) Kruche babeczki (1) kursy (9) kwiaty (27) kwiaty sztuczne (2) kwiaty z krepiny (7) kwiaty ze wstążki (11) liebster award (3) logo (1) lukier (1) makrama (10) masa budyniowa (1) masa czekoladowa (1) masa mleczna (1) masa solna (13) minionek (1) miś (2) modelina (2) motyl (6) mydełko (1) myszka (1) niespodzianka (11) niezbędnik (1) obrazki z ziaren (1) ocieplacz (2) ocieplacz męski (2) organizer (1) owieczka (3) ozdoby do włosów (2) papier (26) papierowa wiklina (2) para (1) pianka (2) pierniczki (2) pies (1) płyty CD (5) podaj dalej (1) podziękowania (4) pomoc (3) pomponiki (1) prezent (22) przebisniegi (1) przepisy (7) pudełko (6) puzzle (1) quilling (3) ramka (3) sernik (1) serwetka (1) shrek (1) słodkości (9) słoik (3) słonecznik (1) słonecznikowiec (1) stemple (3) stroik (10) szydełko (13) ślub (9) świeczki (2) świecznik (6) technika serwetkowa (18) tęcza (1) tort (1) trochę uśmiechu (3) tutorial (8) układanka (1) upcykling (21) walentynki (1) wielkanoc (16) wiosna (18) wstążka (10) Wszystkich Świętych (1) wydmuszki (1) wykreślanka (1) wymianka (12) wyróżnienie (4) wyzwanie (22) z ciepłymi lodami (1) zabawa (36) zajączki (1) zajęcia z dziećmi (10) zakładki (2) zaproszenie (4) zawieszki (6) zestaw kreatywny (3) życzenia (17)

wtorek, 7 kwietnia 2015

Wymianka Wielkanocna u Czarnej Damy

Witajcie

Już możemy się chwalić, jakie to cudeńka dostałyśmy w ramach wymianki wielkanocnej organizowanej przez Czarną Damę. Wielki dzięki Lidziu, że chciało Ci się organizować zabawę :)

W paczce powinny były się znaleźć:
 JAJKO lub KURA
KOSZYCZEK lub "UBRANKO NA JAJKO"
BARANEK lub ZAJĄCZEK

oraz kartka świąteczna i coś słodkiego.

Ja dostałam od Sylwii Butza z bloga Siloe4Us takie śliczności:

Paczuszka po rozpakowaniu prezentowała się następująco:


Papierowy koszyczek na różne przydasie z miejscem na bokach wstawienie karteczek. Już od razu zaczęłam go wykorzystywać.


Piękny spersonalizowany notes z zajączkiem (swoją drogą jestem ciekawa skąd Sylwia wiedziała, że kiedyś grałam na flecie bocznym)


Kurka w uroczym niebieskim kubraczku, karteczka


i słodkości (czyli to, co tygrysy lubią najbardziej).

Sylwio - bardzo Ci dziekuję ;) Prezent jest śliczny i praktyczny.

Ja z kolei wysyłałam paczkę do Pauliny z bloga To, co podpowiada wyobraźnia i wysłałam następujące drobiazgi:


koszyczek z kwiatami


jajko wstążeczkowe - to akurat dzieło mojej prywatnej Siostry w ramach wymiany barterowej (ona mi jajko, jaj jej - koszyczek), ale miałam w nim swój udział - robiłam różyczki


oraz baraneczek z masy solnej.

Pozdrawiam serdecznie.
Dziękuję, że tu zaglądacie.

13 komentarzy:

  1. Piękne prezenty przygotowałyście dla siebie.
    Fajnie jest dostawac takie niespodzianki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - niespodzianki to to, co Tygryski lubią najbardziej :D

      Usuń
  2. bardzo fajnie że wymianka udana i prezenty ładne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknymi prezencikami obdarowałyście się nawzajem - zrobiłyście sobie miłe niespodzianki.
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tą wymianką :) Fantastyczne rzeczy poleciały w obie strony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podoba mi się to, że wymianka jest łańcuszkowa :)

      Usuń
  5. bardzo dziękuje za śliczne prezenty:) Na żywo prezentują się jeszcze lepiej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że prezent przypadł ci do gustu, bo powiem szczerze, że miałam problem co by tu wysłać. Z tym zajączkiem na notesie to czysty przypadek ;) siedzę i patrzę na notes krzyczący "udekoruj mnie!" i myślę i myślę, aż tu nagle zajączek z big uszami nawiedził mą głowę z flecikiem za pazuchą. :D Bardzo fajnie, że przypadło do gustu. Miło mi niezmiernie z tego względu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde miłe słowo, które tu napiszesz...