Etykiety

anioł (15) aniołki (15) babeczki z nadzieniem (1) bałwanek (3) baranek (5) bibuła (2) bita śmietana (1) biżuteria z koralików (11) bombka (1) Boże Ciało (1) Boże Narodzenie (18) bransoletka (9) bransoletka shamballa (5) candy (8) cekiny (3) choinka (3) chustecznik (1) ciasta (6) coś dla siebie (1) czapka (2) decu (19) decupage (20) dekoracja (21) dzień babci (1) dzień chłopaka (2) dzień dziadka (1) dzwoneczek (1) elf (1) exploding-box (1) filc (4) fimo (2) flaga (1) forsycja (2) głosowanie (4) gwiazdki (2) haft krzyżykowy (2) haft wstążeczkowy (1) I komunia (3) jajka (8) jesień (3) jeż (1) jubileusz (1) juta (1) kanzashi (8) kapusta (1) karczochy (4) kartecznik (1) kartka (36) kartka schodkowa (2) kartka stojąca (2) kartka sztalugowa (1) kartka wiosenna (7) karton (6) kogut (2) kolczyki (4) konkurs (8) koraliki (12) koszyczek (7) kot (1) krepina (7) krok po kroku (6) krokusy (6) Kruche babeczki (1) kursy (9) kwiaty (27) kwiaty sztuczne (2) kwiaty z krepiny (7) kwiaty ze wstążki (11) liebster award (3) logo (1) lukier (1) makrama (10) masa budyniowa (1) masa czekoladowa (1) masa mleczna (1) masa solna (13) minionek (1) miś (2) modelina (2) motyl (6) mydełko (1) myszka (1) niespodzianka (11) niezbędnik (1) obrazki z ziaren (1) ocieplacz (2) ocieplacz męski (2) organizer (1) owieczka (3) ozdoby do włosów (2) papier (26) papierowa wiklina (2) para (1) pianka (2) pierniczki (2) pies (1) płyty CD (5) podaj dalej (1) podziękowania (4) pomoc (3) pomponiki (1) prezent (22) przebisniegi (1) przepisy (7) pudełko (6) puzzle (1) quilling (3) ramka (3) sernik (1) serwetka (1) shrek (1) słodkości (9) słoik (3) słonecznik (1) słonecznikowiec (1) stemple (3) stroik (10) szydełko (13) ślub (9) świeczki (2) świecznik (6) technika serwetkowa (18) tęcza (1) tort (1) trochę uśmiechu (3) tutorial (8) układanka (1) upcykling (21) walentynki (1) wielkanoc (16) wiosna (18) wstążka (10) Wszystkich Świętych (1) wydmuszki (1) wykreślanka (1) wymianka (12) wyróżnienie (4) wyzwanie (22) z ciepłymi lodami (1) zabawa (36) zajączki (1) zajęcia z dziećmi (10) zakładki (2) zaproszenie (4) zawieszki (6) zestaw kreatywny (3) życzenia (17)

niedziela, 28 września 2014

Pudełko na skarby

Witajcie
W miniony piątek moje starsze dziecko było na imprezce urodzinowej koleżanki z grupy przedszkolnej. Potwierdzając przybycie Antosia zapytałam, czym interesuje się jubilatka, żeby nie kupić czegoś, z czego w ogóle nie będzie zadowolona. W informacji zwrotnej było "księżniczka Zosia, Barbie i kucyki Pony".
Jako matka przedszkolaków wiem co to Barbie i kucyki Pony (nawet większość rozróżniam po imieniu), ale zaintrygowała mnie księżniczka Zosia - tej bajki jeszcze nie widziałam. ;-) Ale od czego wujek Google? I co? I od razu zaskoczyłam, że TĘ księżniczkę to ja już gdzieś widziałam. I nie była to telewizja (bo nie mam w domu telewizora) tylko internet, a dokładniej blog Ani.
Pomyślałam sobie, że przynajmniej prezent będzie oryginalny :-D
Zaopatrzyłam się skrzyneczkę w PEPCO i stosowne serwetki i...
TADAM!



Tu jeszcze z moim bałaganem w "pracowni"


... jeszcze nie do końca ozdobiona



Z lampą błyskową i bez lampy - fiolet fotografuje się strasznie, ale na zdjęciu bez lampy kolory są bardziej prawdziwe



Z relacji Antosia wiem, że prezent się spodobał. I o to własnie chodziło.

13 komentarzy:

  1. Majeczko, cudowne to Twoje pudełeczko;) Bardzo fajny prezent dla dziewczynki;) Na pewno cenniejszy, aniżeli inne prezenty urodzinowe.Myślę, że dziewczynka będzie bardzo zadowolona z prezentu , w którym będzie mogła trzymać swoje skarby;) Pozdrawiam Cie cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny i oryginalny prezen, mała jubilatka była na pewno zachwycona, a dziewczynki musiała jej zazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj cudowna ta Zosia też nie miałam o niej pojęcia:) pięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majeczko pudełeczko wyszło świetnie.Ja już nie jestem na etapie księżniczek ,moja z tego wyrosła jakiś czas temu,więc mam zaleglości.Dzięki Tobie poznałam Zosię ,która na pudełeczku wyszła ślicznie.Prezent idealny dla małych księżniczek i z tego co piszesz spodobał się i był trafiony idealnie.
    Pozdróweczka i buziaki na niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszło pudełko. :) Urocze jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pudełeczko świetny prezenty

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczko Kornelia dostała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Majeczko że mogłam Cie zainspirować i dzieki za linka do mnie :-)
    Skrzyneczka wyszła świetnie , a serwetka z Zosia mnie się też bardzo podoba, tylko moja była bardziej różówa niż filoetowa. Fajnie ją tez ozdobiłaś w środku. I prezent na 100% udany .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Majeczko wykonałaś śliczny prezencik dla Kornelii:))) Zadbałaś o wszystko , podoba mi się to, że jest ozdobiona nie tylko na zewnątrz, ale i wewnątrz. Ja to kucyki Pony mam za sobą;), ale z Barbie i księżniczka Zosią troszkę się znamy;)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne. na pewno wiele małych dziewczynek pozazdrościło prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zobaczyłam to pudełko u Ani to padłam z zachwytu. Takie same leży u mnie w szufladzie i czeka na swoje 5 minut. Twoje też jest cudne. No i księżniczka Zosia ulubienica mojej córci. Piękne Ci wyszło...moje musi jeszcze trochę poczekać na chęci i trochę wolnego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja... uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełeczka, a te są takie słodkie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde miłe słowo, które tu napiszesz...